söndag

maj 2015







hej bloggen, jag är så rädd för att skriva i dig för jag tror att universum snurrar runt mig och alla bryr sig förskräckligt mycket om vad jag skriver och inte. fuck it. 
jag blir bättre och bättre på att vara arg, på att bränna broar och sluta vara så jävla snäll när jag får skit tillbaka. jag är singel igen och det är det bästa som hänt mig.
 jag blir tjockare av all öl jag häver i mig kvällstid på anchors uteservering.
 jag blir gladare av att cykla under grå himlar med vår i luften, det är dagens tips, köp ett säsongskort på citybikes här i sthlm om du kan, 250 kr på internet för hela säsongen ( typ maj-oktober). du slipper sitta i tunnelbanan och tjura och får piggare ben och lättare hjärta.
jag spelar skivor med världens bästa person som också heter agnes, glittrig ansiktsmålning, schlager och rosa vimplar blandat med nittiotal och girlpower, under flickrummets varma vingar.
jag flänger runt i finland och göteborg, snart visby och förmodligen snart karlstad och tunisien, amsterdam om någon ger mig pengar och luxemburg om mitt nostalgiska hjärta får välja. 
jag lyssnar på brända skivor med milkshake-klistermärken i min fräcka cd-freestyle, ungefär såhär låter det 
jag sätter rosor på min balkong men det är shit the same för det regnar ju ändå hela tiden så ingen vill väl va där ute
jag tänker ha sommarlov snart. då kryper jag ut från min plugg-grotta och så ses vi igen xoxo




1 kommentar:

  1. wow ditt fantastiska liv får mig att vilja ta livet av

    SvaraRadera