måndag

stockholm pride 2015 - lolita / j fashion



tja tja bloggen här kommr härliga bilder från veckan som va va. det var pride. jävla idiotrasister försökte sno pride och göra nån jävla idiotigrej aaaaalltså kan inte ens prata om det för jag är så less på dem, men ja, till deras s k !parad! kom typ tre pers men i husby hade vi picnic å va så många fler. det var fint. jag hade picnickläder på mig såklart.










sen jävlar vart det pride. melwiin hade styrt upp att lolitorna gick! vi kom först för han bodde hos mig i helgen och nån måste ju se efter så ungen int gå vilse på mariatorget så vi var där ca 6 på morgonen. skoja elva kanske men kändes som sex! he he he sex
har jag nämnt att klockan nu e 03.14 och jag har varit på klubb ikv? aja för det har jag stå ut med mig



 först stod alla och såg lite förvirrade ut eftersom vi bokat in dolly style och yohio att gå med oss men då båda fyra var sjuka i lungsot sket vi i dem eftersom ingen ändå är lolita trots att alla jävla mänskor verkar tro det

nummer 58 har vi vart är du yohio!!! du sa att du ville va med oss!! är vi för dåliga på att sjunga!?!?! för få av oss som gillar dina dickpicks? ja jag vet då rakt inte. lyssna inte på mig jag har druckit vin. 

 här står jag i mitten och gör det jag är bäst på nämligen vara fruktansvärt odräglig


 mmmm lite mer uppstyrd se vilka babes jag hänger med det är helt sjukt



jaja nu bar det av!!!!!!!!!!!!!



lolita och j fashion är för alla! även om du är tjej kille alpacka tjock smal ful gullig eller som jag då odräglig och söt och med en trasig sula under halva ena skon som släpade efter mig

och här kom jack, han hade med sig eN SKITBRA SKYLT!!!!!!!!!

AAAAA JUSt dET!!!!!!!! preach


kolla vilka fighters vi e!!! gå i två timmar i varm sol med dessa kläder. ELOGE!

sen var det klart tyckte alla utom melwiin som behövde suga en gothic lolitas blod för att hålla sig ung och fräsch och sprang efter henne genom halva stan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar